بد قولی فدراسیون والیبال، كاله بدون یار كمكی به چین می رود
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا، پیش از حضور تیم ملی ایران در رقابت های گزینشی المپیك جلسه ای با حضور خولیو ولاسكو و امیر خوش خبر سرمربی و سرپرست تیم ملی و بهروز عطایی و حسن منصوری سرپرست تیم كاله برگزار شد تا برای حضورملی پوشان در تركیب كاله در رقابت های باشگاه های آسیا هماهنگی شود.

حاضران دراین جلسه به توافق رسیدند كه در صورت صعود تیم ملی ایران به بازی های المپیك باشگاه كاله اجازه استفاده از پنج بازیكن ذخیره تیم ملی را در رقابت های باشگاه های آسیا داشته باشد، اما اگر ملی پوشان جواز حضور در المپیك را به دست نیاوردند، كاله ای ها بتوانند از هر بازیكنی كه بخواهند استفاده كنند.

پس از ناكامی تیم ملی ایران در راه حضور در بازی های المپیك، طبق وعده مسئولان باشگاه كاله علاوه بر ملی پوشان خود خواستار حضور مهدی مهدوی، فرهاد قائمی و محمد موسوی در تركیب تیم خود شدند، اما مهدوی به دلیل مشكلات خانوادگی و قائمی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از این امر سرباز زدند.

محمد موسوی هم برای حضور در تركیب كاله نیازمند مجوز كتبی باشگاه اش (گیتی پسند اصفهان) است كه علی رغم توافق شفاهی میان دو طرف، هنوز خبری از مجوز كتبی نیست.

تیم كاله پس فردا(دوشنبه) برای شركت دررقابت های باشگاه های آسیا راهی شانگهای چین می شود و درهمان روز ملی پوشان والیبال ایران تمرینات خود را برای شركت در تورنمنت دوستانه واگنر لهستان آغاز می كنند، تمریناتی كه بهانه مسئولان فدراسیون و تیم ملی برای عدم همكاری با كاله شده است تا به این باشگاه بگویند كه فقط می تواند بازیكنان خود را به چین ببرد.

'بهروز عطایی' سرمربی كاله در فاصله دو روز مانده به اعزام به چین به خبرنگار ایرنااظهار كرد:علیرضا نادی از ناحیه زانو مصدوم است ‌و از فردا دركنار سایربازیكنان تمرین خواهد كرد.به این ترتیب پیش از سفر به چین حتی یك جلسه تمرینی با حضور تمام 12 بازیكن خود نمی توانیم، برگزار كنیم.

وی ادامه داد: این شرایط به تیم ما ضربه می زند . تنها نقطه امید بخش برای ما این است كه در مرحله گروهی، مسابقات دشواری نداریم و می توانیم در این مسابقات تیم خود را به هماهنگی مطلوب نزدیك كنیم.

عطایی تاكید كرد: آنقدر در این مدت مظلوم واقع شده ایم كه حاضریم حتی تا لحظه پرواز به چین هم برای رسیدن ملی پوشان صبر كنیم.

وی تصریح كرد: از تمام كسانی كه می توانند در موفقیت كاله در این رقابت ها نقش داشته باشند می خواهم كه با نگاه ملی به ما كمك كنند.

عطایی افزود:رقابت های باشگاه های آسیا باتوجه به نقشی كه در تعیین نماینده این قاره در مسابقات باشگاه های جهان دارد، از اعتبار زیادی برخوردار است و ما می خواهیم مانند سایر تیم های ایرانی حضوری موفقیت آمیز در سطح قاره داشته باشیم.

سیزدهمین دوره رقابت های والیبال باشگاه های آسیا با حضور 17 تیم از دهم تا هجدهم تیرماه جاری در شانگهای چین برگزار می شود.

كاله به عنوان نماینده ایران در گروه B با نمایندگان قطر، ازبكستان و میانمار روبرو خواهد شد.

ورزشی**2024**1590





:: برچسب‌ها: عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: